ALTE SISTEME


SISTEM DE CONTROL

O placa PLC de control gestioneaza automat intregul echipament, asigurand cel mai inalt nivel de siguranta si o viata indelungata a sistemului, multumita traductoarelor de presiune si temperatura montate in puncte critice de compresie. In caz de anomali ale anumitor parametri, echipamentul raporteaza eroarea si PLC-ul opreste operarea automata a sistemului.

TRATAMENTUL GAZULUI DE INTRARE

  1. Filtre. Tratamentul gazului de intrare este foarte important pentru a proteja componentele mecanice (carcase, garnituri, supape) de orice impuritati.Sunt disponibile grupuri ce au diferite grade de filtrare, conform cu fiecare tip de aplicatie.
  2. Blow down. Conform cu nevoile clientului, poate fi montata pe conducta de intrare gaz o capacitate de amortizare pentru a reduce pulsurile de presiune datorate miscarii alternative a pistoanelor.
  3. Uscator. Daca este necesara eliminarea umezelii a gazul din retea, va sugeram sa montati un uscator, special conceput in concordanta cu caracteristicile si propietatile CNG-ului. Aceste sisteme pot fi manuale sau automate, cu una sau doua coloane automate de regenerare.

 SISTEMUL DE RACIRE

Sistemele de compresie BRC sunt racite de un amestec apa si glycol tratat in prealabil de niste schimbatoare aer-lichid. In caz de temperaturi inalte sunt folosite sisteme de evaporare sau sisteme adiabatice. Versiunile Atex sunt deasemenea disponibile pentru montajul in zone clasificate.

RACITORUL

La iesirea compresorului poate fi montat in plus un racitor de gaz pentru a oferi efectul de “aer conditionat” a gazului si a permite umplerea rezervorului vehiculului.

COMPENSAREA TEMPERATURII

Presiunea de alimentare poate fi modificata conform cu temperatura detectata a gazului, pentru a evita presiuni periculoase bruste din interiorul rezervorului vehiculului, presiuni datorate cresterii temperaturii.

SISTEM SCADA (CONTROL DE LA DISTANTA)

Sunt disponibile sisteme de management si control capabile sa afiseze si sa transmita la distanta parametri de lucru ai compresorului, multumita software-ului dedicat si conceput special conform nevoilor clientului.

Un numar mare de senzori permit monitorizarea tuturor conditiilor de lucru si permit o gestiune precisa a operatiunilor de mentenanta datorita arhivelor. Un ecran simbolic si intuitiv si descrierile precise fac ca datele si alarmele sa fie identificate foarte usor.

MOTOR TERMIC

Compresorul BRC poate fi furnizat deasemenea si cu un motor termic pe CNG, montat intr-un container izolat fonic, separat de camera compresorului, ce respecta standardele europene de siguranta.

SISTEM INTEGRAT SI PERSONALIZAT PENTRU DETECTAREA SCURGERILOR DE GAZ, INCENDIU SI STIGERE INERTIALA AUTOMATA A GAZULUI

Sistemul integrat si personalizat pentru detectarea scurgerilor de gaz, incendiu si stingerea automata a gazelor inertiale poate fi planificat si furnizat in concordanta cu legile specifice nationale.

In modul standard sunt instalate doua detectoare de scurgeri gaz si un detector de incendiu (fum), dar este disponibila o gama larga de aranjamente pentru a satisface cerinte diferite.

CABINA CONTAINER

Sunt disponibile urmatoarele configuratii principale:

CONTAINER PREFABRICAT DIN BETON ARMAT

Echipamentul poate fi montat intr-un container clasic din beton armat conform cu legea italiana pentru statiile CNG auto, ce respecta cerintele  1° degree  (de gradul 1° ???)

CONTAINER METALIC DE 6 METRI

Toate componentele sunt situate intr-un container metalic de 6 metri, cu exceptia distribuitorului, a racitorului de aer/apa si a damping capacity situat pe conducta de intrare (blow down).

In general cabina container este divizata in trei spatii:

Camera A: contine toate dispozitivele mecanice cum ar fi compresorul Taurus controlat de un motor electric, posibil un booster, conductele de lubrifiere si racire, filtre, manometre si senzori.

Camera B: contine toate dispozitivele care trebuie sa fie izolate de CNG, cum ar fi Sistemul de control, pompa hidraulica si panou pneumatic.

Camera C: contine dispozitivele de stocare, divizate pe 1,2 sau 3 nivele, in general facute din 12 sau 24 cilindri de 80 litri fiecare. Este disponibil un container aditional exterior situat la 3-6 metri distanta, in caz ca este nevoie de o capacitate mai mare de stocare.

Mai mult, este disponibila o configuratie cu doua spatii:

Camera A: contine dispozitive mecanice cum ar fi compresor hidraulic (bi-booster) si sistem de stocare/damping.

Camera B: contine toate dispozitivele ce trebuie sa fie izolate de CNG, cum ar fi panoul de alimentare cu placa de control.

PACHET ALB

Pentru piata europeana, a fost dezvoltat o cabina container specifica pentru a corespunde cu cerintele  1° degree  in concordanta cu decretul ministerului de interne din 24.05.2002 (cu modificarile ulterioare). Aici sunt montate compresorul, CNG damping capacity si sistemul de control (instalarea separata este posibila).

La cerere aceste cabine pot fi insonorizate si dotate cu aer conditionat pentru a satisface cerintele de poluare fonica sau pentru a putea functiona in conditii extreme de temperatura (vreme extrema).

Pachetul Alb de la BRC a fost dezvoltat in concordanta cu legile italiene in vigoare, mai mult, au fost efectuate numeroase teste asupra componentelor pentru a le verifica structura de rezistenta si reactia la simularea unui incendiu sau cutremur.

CABINA CONTAINER USOARA

Pentru a monta Booster-ul sau pentru a pozitiona Panoul de control de la distanta, este disponibil un container mai mic si mai ieftin, ce permite gestionarea modulara a componentelor. Acest tip de container poate fi folosit doar dupa verificarea cerintelor legilor locale.